Podpora
V rámci našej podpory pre používateľov Humanetu nájdete v tejto časti videonahrávky, príručky a návody. Taktiež tu nájdete tipy a triky pre našich nových klientov, ktorí by radi zlepšili svoju prácu s Humanetom.
Vyhľadať informáciu
Videonávody
Videonávody vás naučia rýchlo a efektívne pracovať s online ekonomickým systémom Humanet. Na začiatok je to ten najefektívnejší zdroj informácií.
Prejsť na videonávodyŠkolenia a kurzy
Skupinové, individuálne, osobné a online školenia pre prácu s programom a príslušnú legislatívu. Zistíte, že veci sa dajú robiť oveľa efektívnejšie ako ste boli zvyknutí.
Prejsť na školenia a kurzyMzdový a účtovný poradca
Odkazy na zákony, rozličné legislatívne návody, výpočty, rady a pomôcky.
Prejsť na mzdového a účtovného poradcuPríručky a návody
Detailné popisy jednotlivých funkcií online ekonomického systému Humanet. Nájdete tu skrátené príručky pre začiatočníkov a podrobné referenčné príručky.
Prejsť na príručky a návodyTipy a triky
Rozličné tipy, triky a návody ako si vylepšiť a zjednodušiť prácu v programe, ako si poradiť so zriedkavými účtovnými prípadmi a požiadavkami.
Prejsť na tipy a trikyLinka zákazníckej podpory
Linka zákazníckej podpory Vám umožňuje získať informácie a riešiť všetky požiadavky súvisiace s produktmi spoločnosti HOUR a to na jednotnom telefónnom čísle. Stačí zavolať na 041 / 286 15 15 a naši konzultanti Vám radi poskytnú potrebné informácie.
Linka zastrešuje tri hlavné služby:
- užívateľský hotline pre produkty Human, Humanet a MADO
- technickú podporu
- služby zákazníckeho centra
Užívateľský hotline
Užívateľský hotline je služba poskytovania informácií o užívateľskej obsluhe softvérových produktov Human, Humanet a MADO spoločnosti HOUR.
Technická podpora
Táto služba zahrňuje poskytovanie technických informácií o softvérových produktoch a riešenie technických problémov.
Služby zákazníckeho centra
Zákaznícke centrum je miesto, kam sa môžete obracať so svojimi požiadavkami na naše produkty a služby. Zákaznícke centrum je Vám k dispozícii v prípade akejkoľvek požiadavky, no najmä pre požiadavky súvisiace s:
- organizáciou hromadných a individuálnych školení (napr. informácia o termínoch hromadných školení, záujem o individuálne školenie)
- realizáciou individuálnych úprav (napr. požiadavka na prepojenie s iným informačným systémom, úprava výpočtu mzdy)
- realizáciou servisných zásahov
- riešením reklamácií
Ako linka centra zákazníckej podpory funguje?
Po zavolaní do centra zákazníckej podpory Vás uvíta automatický hlasový systém (IVR), ktorý Vás bude navigovať možnosťami volieb, na základe ktorých jednoducho definujete druh Vašej požiadavky a to postupným stláčaním tlačidiel na Vašom telefóne (pozn. príslušnú voľbu je možné zvoliť i skôr ako budú ponúknuté všetky možnosti).
Štruktúra automatického hlasového systému (IVR):
Príklad: Ak potrebujete informáciu o obsluhe programu Humanet, oblasť Personalistika a mzdy, vytočíte telefónne číslo 041 / 286 15 15 a po prijatí hovoru systémom stlačíte na Vašom prístroji číslo 2 a následne 1.
V prípade, že napriek stlačeniu príslušného tlačidla na Vašom telefóne nezaeviduje call centrum Vašu požiadavku, je potrebné zmeniť nastavenie Vášho prístroja alebo pred samotným výberom jednotlivých volieb prepnúť prístroj do iného režimu, napr. stlačením niektorého tlačidla. V týchto situáciách kontaktujte kolegu zabezpečujúceho správu telekomunikačnej techniky vo Vašej spoločnosti alebo priamo dodávateľa telekomunikačných služieb.