Aby sme mohli zlepšovať služby na www.humanet.sk, prispôsobovať reklamu a analyzovať návštevnosť, využívame cookies. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby. Kliknutím na tlačidlo OK alebo iný odkaz na webe udeľujete s uvedeným súhlas. Zmeniť to môžete kedykoľvek v nastavení vášho prehliadača. Viac info. OK
EN Mzdy a personalistika 041 / 286 15 15 Účtovníctvo 041 / 286 15 15 Podpora Videonávody Príručky Školenia Novinky

Podpora

V rámci našej podpory pre používateľov Humanetu nájdete v tejto časti videonahrávky, príručky a návody. Taktiež tu nájdete tipy a triky pre našich nových klientov, ktorí by radi zlepšili svoju prácu s Humanetom.

Vyhľadať informáciu

Videonávody

Videonávody vás naučia rýchlo a efektívne pracovať s online ekonomickým systémom Humanet. Na začiatok je to ten najefektívnejší zdroj informácií.

Prejsť na videonávody

Školenia a kurzy

Skupinové, individuálne, osobné a online školenia pre prácu s programom a príslušnú legislatívu. Zistíte, že veci sa dajú robiť oveľa efektívnejšie ako ste boli zvyknutí.

Prejsť na školenia a kurzy

Mzdový a účtovný poradca

Odkazy na zákony, rozličné legislatívne návody, výpočty, rady a pomôcky.

Prejsť na mzdového a účtovného poradcu

Príručky a návody

Detailné popisy jednotlivých funkcií online ekonomického systému Humanet. Nájdete tu skrátené príručky pre začiatočníkov a podrobné referenčné príručky.

Prejsť na príručky a návody

Tipy a triky

Rozličné tipy, triky a návody ako si vylepšiť a zjednodušiť prácu v programe, ako si poradiť so zriedkavými účtovnými prípadmi a požiadavkami.

Prejsť na tipy a triky

Linka zákazníckej podpory

Linka zákazníckej podpory Vám umožňuje získať informácie a riešiť všetky požiadavky súvisiace s produktmi spoločnosti HOUR a to na jednotnom telefónnom čísle. Stačí zavolať na 041 / 286 15 15 a naši konzultanti Vám radi poskytnú potrebné informácie.

Linka zastrešuje tri hlavné služby:



Užívateľský hotline

Užívateľský hotline je služba poskytovania informácií o užívateľskej obsluhe softvérových produktov Human, Humanet a MADO spoločnosti HOUR.

Technická podpora

Táto služba zahrňuje poskytovanie technických informácií o softvérových produktoch a riešenie technických problémov.

Služby zákazníckeho centra

Zákaznícke centrum je miesto, kam sa môžete obracať so svojimi požiadavkami na naše produkty a služby. Zákaznícke centrum je Vám k dispozícii v prípade akejkoľvek požiadavky, no najmä pre požiadavky súvisiace s:


Ako linka centra zákazníckej podpory funguje?

Po zavolaní do centra zákazníckej podpory Vás uvíta automatický hlasový systém (IVR), ktorý Vás bude navigovať možnosťami volieb, na základe ktorých jednoducho definujete druh Vašej požiadavky a to postupným stláčaním tlačidiel na Vašom telefóne (pozn. príslušnú voľbu je možné zvoliť i skôr ako budú ponúknuté všetky možnosti).

Štruktúra automatického hlasového systému (IVR):

Príklad: Ak potrebujete informáciu o obsluhe programu Humanet, oblasť Personalistika a mzdy, vytočíte telefónne číslo 041 / 286 15 15 a po prijatí hovoru systémom stlačíte na Vašom prístroji číslo 2 a následne 1.

V prípade, že napriek stlačeniu príslušného tlačidla na Vašom telefóne nezaeviduje call centrum Vašu požiadavku, je potrebné zmeniť nastavenie Vášho prístroja alebo pred samotným výberom jednotlivých volieb prepnúť prístroj do iného režimu, napr. stlačením niektorého tlačidla. V týchto situáciách kontaktujte kolegu zabezpečujúceho správu telekomunikačnej techniky vo Vašej spoločnosti alebo priamo dodávateľa telekomunikačných služieb.